Eg meiner at for og få eit gått
klassemiljø så må elevane bli meir hørt. Eg syntes at vi arbeider litt for
mykje i timane og har litt for lite munnlig, dette fører igjen til meir gretne
elever og dårlegare miljø. Viss vi for eksempel hadde hatt litt leker litt meir
gjennomgang og sånn trur eg det hadde blitt betre. Eg kjenner også på det at
når vi kommer ein morgon på skulen og det første læraren seier er: slå opp i
boka side 52 å lese og gjer oppgåve 1-10 etterpå. Da får i hvertfall eg ein
dårleg start på dagen. Miljøet er eigentlig ganske bra nå, men eg veit ikkje
kva andre syntes. Litt småting trur eg fortsatt kan bli betre, men eg trur
ikkje eg veit heilt kva som må til. Det eg sa kan kanskje hjelpe litt på humør,
som også følgjar til betre miljø, men det har kanskje ikkje så mykje og sei
heller.
Ein anna ting er at viss vi er
greie med kvarandre så blir også miljøet betre. Viss vi gir komplement og seier
fine ting og heller ikkje seier noko viss det ikkje er fint. Da får vi eit
betre miljø, vi kan også inkludere fleire folk og ikkje stenge nokon ute. Da
blir det betre trivsel på skulen og betre miljø.
Viss for eksempel eg tar opp
handa og svarer på eit spørsmål frå læraren, så er det viktig og ikkje læ.
Fordi viss du ler så skaper det ein usikkerhet i klassen som gjer at folk blir
redde for og drite seg ut. Den dagen vi har ordnet dette blir miljøet mykje
betre.
Det viktiegaste av alt er og følge kardemomme lova
Kilder: http://www.gateavisa.no/om-ga/kardemommeloven/
Det viktiegaste av alt er og følge kardemomme lova

Kilder: http://www.gateavisa.no/om-ga/kardemommeloven/
Mange gode tankar og idear, Tord. Overskrifta er jo ganske kjedelig då, og det er vanskeleg å finne fram til innlegget seinere. Kan du endre dette? Vil også råde deg til å sjå gjennom rettskrivinga ein gong til ;)
SvarSlettBra skrevet Sokkerino! Stå på.
SvarSlett